شنبه 01 مهر 1396 ساعت 03:48
اقتصاد مقاوتی

تولید - اشتغال

بار دیگر قله دماوند به تسخیر بازنشسته سازمان بنادرودریانوردی درآمد

« سیدکمال الدین حسینی هاشمی » از کارکنان بازنشسته سازمان بنادرودریانوردی قله دماوند را فتح کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی ؛ روز چهارشنبه چهارم مرداد ماه سالجاری «سیدکمال الدین حسینی هاشمی» بازنشسته سازمان بنادر و دریانوردی در یک اقدام تیمی و به همراه 22 نفر از کوهنوردان سازمان بنادرودریانوردی ، بار دیگر موفق به فتح قله دماوند شد.

آقای هاشمی در خصوص این صعود موفقیت آمیز گفت: "مطابق با برنامه ریزی قبلی و به همراه تنی چند از کوهنوردان شاغل سازمان بنادرودریانوردی که مشتاق صعود به قله دماوند بودند، راس ساعت 5 بامداد روز چهارشنبه چهارم مرداد ماه از تهران به مقصد «منطقه پلور» حرکت کردیم و در ساعت 7:30 صبح به قرارگاه فدراسیون کوهنوردی واقع در این منطقه رسیدیم تا برای صعود عازم منطقه «گوسفندسرا» شویم".

این همکار بازنشسته در ادامه افزود : "در ساعت 8:30 صبح به منطقه«گوسفندسرا» رسیدیم. پس از صرف صبحانه به سمت «بارگاه سوم» به راه افتادیم و پس از پیمودن ارتفاعی در حدود 4200 متر، طی مدت 5 ساعت به ایستگاه «بارگاه سوم» رسیدیم تا شب را در آنجا به صبح برسانیم".

این بازنشسته کوهنورد با تاکید بر اهمیت کار تیمی در این صعود خاطرنشان کرد: " کلیه اعضای این تیم کوهنوردی پس از استراحتی کوتاه و بر اساس برنامه ریزی قبلی ، راس ساعت 3 بامداد روز پنج شنبه پنجم مرداد ماه برای صعود به نوک قله ، حرکت به سمت قله رفیع دماوند را از سر گرفتند و پس از عبور از«آبشاریخی» در ارتفاع 5100 متری در ساعت 11:30 همان روز در شرایطی مناسب و ایده آل موفق به صعود قله دماوند شده و توانستند پرچم صندوق بازنشستگی سازمان بنادرودریانوردی را با افتخار بر قله 5671 متری دماوند به اهتزاز درآورند.
   1396/5/8 10:45    تعداد بازدید :  54

خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد